Fájdalmas búcsú helyett – az utolsó pillanat Kifizetted a hirdetést. Kattintott. A honlapodra érkezett, nem vásárolt, nem iratkozott fel. Nem csinált semmit, és távozni készül.
Egy átlagos honlap látogatóinak 80%-a így tesz. Ez a pénztárcádnak azt jelenti, hogy a hirdetésre költött pénz 80%-át akár az ablakon is kidobhattad volna.

Lehet tenni ellene? Naná!

Rengeteg megoldás létezik arra, hogy a távozni készülő látogatóból mégiscsak (leendő) ügyfelet varázsolj.

Ez ugyanis az a pillanat, amikor (ha hagyod) a távozó látogató örökre távozik nem csak a honlapodról, de az üzleted életéből is. Mert elfelejt.

De csak akkor, ha hagyod. Ha nem használod azokat a megoldásokat, amik érzékelik a kilépési szándékot, és lehetőséget adnak neked arra, hogy még egy utolsó üzenetet eljuttass a látogatóhoz.

Mit mondhatsz búcsúzóul?

  • Lehetsz udvarias, elköszönhetsz, és megkérheted, hogy iratkozzon fel a hírleveledre.
  • Felajánlhatsz neki egy kedvezményes lehetőséget a feliratkozásáért cserébe.
  • Eladhatod az ingyenes csalidat
  • Lehetsz vicces, megköszönheted, hogy nem raboljátok egymás idejét 🙂
  • A lehetőségeid száma szinte korlátlan!

Mi történik, ha használod ezeket a szolgáltatásokat?

  • bővül a potenciális ügyfeleid száma, az ő adataikkal már rendelkezel (és meg is keresheted őket)
  • csökken a feleslegesen hirdetésre költött pénz (ami egyértelmű veszteség)
  • emelkedik a megrendelések száma

Mi történik, ha továbbra sem használod ezeket a programokat?

  • ha havi 10.000 Ft-ért hirdetsz, abból 8.000 Ft repül ki az ablakon
  • a távozó látogató örökre elmegy, és elfelejt
  • a távozó látogató máshol fog vásárolni, tehát javítod a konkurenseid üzletét

A döntés a tiéd.