Egy étterem vendégek nélkül… egy iroda ügyfelek nélkül… Szomorú látvány, nem igaz? Éppen ilyen szomorú az interneten, ha egy honlapnak nincsenek látogatói.
De honnan szerezhetünk rövid idő alatt látogatókat honlapunkra?
Egy látogatók nélküli honlap pontosan annyit ér, mint egy üzlet, ahová soha nem térnek be a vásárlók. Az interneten is megvannak azok a módszerek, amelyekkel viszonylag gyorsan szerezhetünk látogatókat honlapunk számára.
Hol vannak az ügyfelek?
A potenciális ügyfeleink is megtalálhatóak az interneten – hiszen ők is emberek. Minél jobban ismerjük őket, mint embereket, annál előbb megtalálhatjuk őket az interneten is. Ha tudjuk, hogy mi érdekli őket, már lényegesen előrébb járunk konkurenciánknál.
A legfontosabb helyek az interneten
Ahogy az életben is, úgy az interneten is megnevezhetők a főbb helyszínek, ahonnan potenciális ügyfeleinket honlapunkra csábíthatjuk. Nézzünk néhány összefüggést:
Google kereső = telefonkönyv
Google Adwords Keresési hálózat= hirdetés a telefonkönyvben
Google Adwords Display hálózat = hirdetés az újságokban, magazinokban
Google Maps = Térkép
Cégtudakozók, cégkereső oldalak, linkgyűjtemények = Szaknévsor
Fórumok = különböző beszélgető helyek
Közösségi oldalak = ismerősök, barátok, rokonok ajánlásai
A bal oldalon az internetes, a jobb oldalon pedig az életben megtalálható forrást jelöltem, és ebből Ön is láthatja, hogy mindennek, ami az interneten található, létezik egy megfelelője az életben is.
A fenti felsorolás azonban nem tartalmazza az összes lehetséges forrást, pusztán példaként szolgál Önnek, honnan szerezhet honlapjára további látogatókat.