Egy lövészettel foglalkozó országos sportági szövetség honlapjára honnan szerezhetünk látogatókat? Civil szervezet esetén továbbra is fontos az alacsony költségvetés – adja magát a keresőoptimalizálás.

De mire kereső-optimalizáljunk? Itt a legfontosabb feladat nem volt más, mint a sportolók elérése – sőt, leginkább az inaktív sportolók (akik nem járnak versenyre) elérése.

A keresőoptimalizálás sikeres volt, a honlap előkelő helyezéseket ért el a következő kifejezésekre:

  • légfegyveres precíziós – 1. helyezés (a fő sportágra keresőoptimalizálva)
  • légfegyveres verseny – 1. helyezés (a sportolók érdeklődésére keresőoptimalizálva)
  • légpuskás precíziós, légpuskás verseny – 2. helyezés (az előző kereső-kifejezések szinonímái)
  • lőlapok, lőlap a4  – 3. és 4. helyezés (a passzív sportolók érdeklődésére keresőoptimalizálva)
  • légfegyveres sziluett – 4. helyezés (népszerű sportágra keresőoptimalizálva
  • sziluett lövészet – 7. helyezés (népszerű sportágra, óriási versenyben keresőoptimalizálva)

És még folytatjuk a munkát!