Nyilván te is tudod, hogy reggeltől estig megfigyelés alatt állsz 🙂 Most is figyel a „Nagy Testvér”, miközben ezt a cikket olvasod. Legyen szinte bármilyen böngésződ, okostelefonod, hitelkártyád – a rólad tárolt adatok csak gyűlnek, gyűlnek.
Zavar ez téged?
Pedig, ha üzleted van, a figyelő szem Neked ugyanolyan hasznos lehet, mint nekem!
Miért mondom ezt?
Mert minden mai megoldáshoz, amivel új ügyfeleket szerezhetsz, ez a megfigyelés elengedhetetlen.
Ahhoz, hogy a Facebook-on szinte személyre szabottan hirdethess lényegében fillérekért, az kell, hogy a Facebook gyűjtse a felhasználók adatait. És ezt meg is teszik: a nemen, a lakóhelyen és az életkoron kívül még azt is gyűjtik, milyen terület iránt érdeklődik a felhasználó – vagyis a te potenciális ügyfeled.
Ugyanez a helyzet a Google Adwords hirdetési lehetőségei között is, és a példákat a végtelenségig sorolhatnám.
De pontosan miben segít ez Neked?
- Az üzleted, tevékenységed után érdeklődőket a honlapodra irányíthatod.
- Figyelheted, mit tesznek honlapodon: melyik oldalakat olvassák a leggyakrabban, melyek azok, amelyekről szinte azonnal kilépnek. Így még pontosabban tudhatod, mi érdekli őket, mi tartja fenn a figyelmüket, és mi az, amitől unatkoznak.
- A remarketing eszközökkel az azonnal nem vásárlóknak (85-95%!!!) újabb hirdetéseket jeleníthetsz meg, pedig őket simán elveszíthetted volna.
Persze, azokkal nem nagyon tudsz mit kezdeni, akik profi módon védekeznek a figyelő szemek ellen – de ők a lakosságnak kb. 2%-át jelentik.
Ha érdekelnek ezek a megoldások, és honlapodon is szeretnéd alkalmazni őket, csökkentve hirdetési költségeidet, és növelve hatékonyságukat – kérj ajánlatot most!