A nagy marketingesek, webszövegírók szerint bizony léteznek varázsszavak, melyek kinyitják a vevőid pénztárcáját. Azt persze nem árulják el, hogy melyek ezek a varázsszavak konkrétan… Ez persze nem rosszindulat, valóban nem lehet meghatározni, hogy mely szavak hatnak mindenkire.

Mert olyan szavak, melyek mindenkire hatnak, nincsenek.

Olyan szavak vannak, melyek a célközönséged többségére hatnak. De hogy melyek ezek? Hogy ezt a kérdést megválaszoljuk, a lehető legjobban ismerni kell a célcsoportot. Tudod, azokat, akikből majd a vevőid lesznek!

Mi a varázsszavak lényege?

Ezek lényege, legfontosabb eleme nem más, mint a vágykeltés. Mert hiába van a célcsoportodnak óriási szüksége a termékedre, szolgáltatásodra, ha nem vágyik rá.

Ha szüksége van rá, megvárja a legutolsó pillanatot, halogatja a vásárlást, amíg csak lehet. Egészen addig, amíg nincs már más lehetősége, mint pénzt költeni.

Ha vágyik rá, mindent megtesz azért, hogy megvehesse.

Ha szüksége van rá, megkeresi a lehető legolcsóbb, vagy az igényesebb a legjobb ár/érték arányú megoldást.

Ha vágyik rá, csak alig nézi az árakat.

Ha szüksége van rá, a pénztárcáját úgy nyitja ki, mintha a fogát húznák.

Ha vágyik rá, boldog, hogy végre megszerezheti, és elégedett, hogy elkölthette a pénzét.

Gondold csak végig, mi volt a legutóbbi dolog, amire szükséged volt? És mi volt a legutóbbi, amire vágytál? Hogyan érezted magad a két különböző helyzetben? Melyik esetben költöttél szívesebben?

Ugye?!

Ha ismered a megfelelő varázsszavakat, amikkel vágyat kelthetsz az ügyfeleidben, már nyert ügyed van!

De mi van akkor, ha nem ismered ezeket? Akkor mit tehetsz?

Kereshetsz egy fantasztikus webszövegírót.

Vagy kérdőívezhetsz.

Vagy…

És ez nem igazi „vagy”, inkább „és

Hiszen több ilyen varázsszó is létezik az ügyfélkörödnél.

Mi a legjobb, amit tehetsz?

Tesztelj!

Írj különböző értékesítési szövegeket, és használd a varázsszavakat – és mérd az eredményt! Ennyire egyszerűen megtudhatod, mik azok a varázsszavak, melyek a te ügyfeleidre a legjobban hatnak!