Látogatottságnövelés sikersztori: arvai-kerites.hu

Miután ügyfelem honlapját átalakítottam, felkért honlapjának keresőoptimalizálására is, abból a célból, hogy minél több, a termékei iránt érdeklődő látogató érkezzen weboldalára.

Már az új WordPress sablon beépítése is sokat segített, hiszen a honlap mobilbarát lett, és ez igen fontos a keresők számára, de ezeken kívül még számtalan, korábban hibásan elvégzett beállítást kellett orvosolnunk.

 

Keresőoptimalizálási, látogatottságnövelési referencia: arvai-kerites.hu

 

Ahogy a képen is látható, a honlap forgalma alapvetően megváltozott. Míg korábban havi 1-200 látogató nézte a weboldalt, mára már 3-5000 látogatója van egy hónapban, tehát a honlap látogatottságát megnöveltük, kb. az eredeti 10-szeresére.

De ügyfelem nem csak ennek örült! Hanem annak is, hogy a honlapjára érkező látogatók többsége immár Magyarországról érkezik, az egy felhasználóra jutó, honlapon eltöltött idő 12 másodpercről 3 perc fölé nőtt, valamint a visszafordulási arányt 80%-ról sikerült lecsökkentenünk 15% alá. Miért örült ennek? Mit jelent ez?

  • Honlapját tízszer annyi potenciális vevő keresi fel, mint korábban
  • A potenciális vevők 80%-ának távozása helyett már alig 15% távozik
  • A potenciális vevők tovább maradnak a honlapon (ezért megnőtt az ajánlatkérések száma, a kapcsolatfelvételek száma, és nyilvánvalóan az eladások száma is)

Ügyfelem örül, elégedett a sikerekkel, és új lendületet kapott honlapja kezeléséhez!

Ha már tudod, hogy honlapod átalakításra szorul, kérj ajánlatot most!

Ha te sem vagy biztos honlapod, webáruházad állapotában, kérd felmérésemet!

 

Ha már tudod, hogy honlapod átalakításra szorul, kérj ajánlatot most!

Ha te sem vagy biztos honlapod, webáruházad állapotában, kérd felmérésemet!

 

Amennyiben  a munkám felkeltette az érdeklődésedet, keress bizalommal!

2 + 6 =