Egy lövészettel foglalkozó országos sportági szövetség honlapjára honnan szerezhetünk látogatókat? Civil szervezet esetén továbbra is fontos az alacsony költségvetés – adja magát a keresőoptimalizálás.
De mire kereső-optimalizáljunk? Itt a legfontosabb feladat nem volt más, mint a sportolók elérése – sőt, leginkább az inaktív sportolók (akik nem járnak versenyre) elérése.
A keresőoptimalizálás sikeres volt, a honlap előkelő helyezéseket ért el a következő kifejezésekre:
- légfegyveres precíziós – 1. helyezés (a fő sportágra keresőoptimalizálva)
- légfegyveres verseny – 1. helyezés (a sportolók érdeklődésére keresőoptimalizálva)
- légpuskás precíziós, légpuskás verseny – 2. helyezés (az előző kereső-kifejezések szinonímái)
- lőlapok, lőlap a4 – 3. és 4. helyezés (a passzív sportolók érdeklődésére keresőoptimalizálva)
- légfegyveres sziluett – 4. helyezés (népszerű sportágra keresőoptimalizálva
- sziluett lövészet – 7. helyezés (népszerű sportágra, óriási versenyben keresőoptimalizálva)
És még folytatjuk a munkát!