Fel kell-e készülni egyáltalán? Mire jó ez az egész?
Vannak, akik gyűlölik az okostelefonokat, míg mások szinte mindenre ezeket használják. Megosztó téma, az biztos, de a kérdés nem az, hogy szereted-e ezeket a készülékeket. Még csak az sem kérdés, hogy Te használod-e az okostelefonokat.
Az igazi kérdés az, hogy az ügyfeleid, vásárlóid használják-e ezeket az eszközöket.
Az, hogy Te, mint magánember szereted-e ezeket a készülékeket, használod-e őket, nincs összefüggésben azzal, hogy Neked, mint cégvezetőnek, milyen döntést kell meghoznod.
Mi szól az átállás mellett?
- az okostelefont, tabletet használó vevőid, ügyfeleid öröme
- a konkurencia megelőzése (aki még lehet, hogy nem állt át), új ügyfelek szerzése,
- az okostelefonok árának csökkenése növeli a használók számát – és így a potenciális ügyfelekét is,
- ügyfeleid egyetlen kattintással felhívhatják az ügyfélszolgálatodat,
- a legtöbb honlap esetében ez egy egyszeri költség,
- a honlap működését nem befolyásolja.
Mi szól az átállás ellen?
- ha a Te ügyfeleid, vásárlóid egyöntetűen gyűlölik az okostelefonokat, és egyikük sem használ ilyen készüléket.