Fájdalmas búcsú a vevőtől - örökre?Kifizetted a hirdetést, az ügyfél kattintott, meglátogatta a honlapod, még a kilépés előtt üzentél, vagy ajánlottál neki valami klassz dolgot, mégis távozott. Mit tehetsz, hogy ne felejtsen el – immár örökre?

Ha a honlapod látogatója távozik vásárlás, illetve feliratkozás nélkül, nem tér vissza. Olyan ez, mintha kilépne az üzleted ajtaján, és örökre távozna.

Hacsak….

Hacsak te nem teszel valamit, hogy visszatérjen, hogy emlékezzen rád, és amikor készen áll a vásárlásra, nálad vásároljon.

De vajon mit tehetsz?

Ez egy olyan eszköz, ami a hétköznapi életben nem érhető utol. Képzeld el a következőt:

Bejön a vevőd az üzletedbe. Körülnéz, több dolog tetszik is neki, de még nem vásárol – nem áll rá készen. Lehet, hogy csak a buszra várva ugrott be, vagy egy találkozó előtt üti el nálad az időt. Most tehát nem vesz semmit.

De képzeld el, hogy van lehetőséged arra, hogy amerre jár, mindenhol a te termékeiddel/szolgáltatásaiddal találkozzon. Képzeld el, hogy követik őt a reklámjaid, az ajánlataid, bárhová megy.

Veled találkozik a kedvenc kávézójában, a munkahelyén, látja a termékeidet, amiket megfogott, vagy a szolgáltatásaidról szóló prospektust.

Egészen addig, amíg készen nem áll a vásárlásra! Amikor ez bekövetkezik, üzletedbe visszatér, és nálad vásárol!

Ugye, milyen jó lenne, ha ilyen lenne a hétköznapi életben is, nem csak az interneten?

De jelenleg csak az interneten érhető el ez a megoldás.

A neve pedig: Remarketing.

Használhatod bátran, Google Adwords hirdetéseid kiegészítéseként, de akár Facebook hirdetéseid kibővítésére is.

Ha nem tudod, hogyan, keress meg bátran!